6. mar. 2013

Kæmpe stor forandring - jeg er stolt af mig selv...

Jeg vågnede op og havde det ikke specielt godt - så blev hjemme, og har næsten sovet hele dagen.. SHIT!

Og jeg har aldrig været pigen der kunne spise grøntsager i store mængder. Men i dag fik jeg spist lidt salat, min mor kom med. Jeg er sgu en smule stolt over det!;-)

Smoothie - blandet frosne frugter + appelsinsaft.
Banan pandekager - 2 æg, 1-2 bananer, kanel + en lille smule mælk.
Salat - alle mulige grønsager, pasta, nøder, rosiner.

Men hold da helt kæft, jeg synes det hårdt at skulle spise sund hele tiden! Hvis man lige går forbi slikket eller bageren, og kan dufte det. Så får man helt vild meget lyst til det - især nu når man ikke må spise det.. Og det værste ved det hele er, at jeg kun har gjort det i HELE 3 DAGE... Så det der jeg tænker, virkelig ikke mere?! :o) hihi
Men det skal nok gå, er virkelig stolt. For før i tiden fik jeg ikke en eneste grøntsager og det var sjællendt, at jeg fik frugt. Så det er en meget stor forandring. :-) men jeg bliver ved, og glæder mig til, man kan se og mærke resultaterne. :o) også er jeg spændt på, om det ender med, at jeg godt kan lide grøntsager.. ;-) nu må vi se





Ingen kommentarer:

Send en kommentar