20. mar. 2013

" the boy in the stiped pyjamas " + " the impossible " fantastiske film.

De her 2 film... Jeg kan virkelig godt anbefale dem. Jeg er normal ikke til sådannenogle film, men de er VIRKELIGHED og det rammer lige i hjertet på en, man får tåre i øjnene.

"The boy in the stiped pyjamas" den handler om en familie, hvor faren er general for SS, under 2. Verdenskrig. Og koncentrations lejrene, hvor jøderne blev dræbt. Den film får virkelig en til, at tænke sig om. Kan VIRKELIG anbefales. :o))

" The Impossible " handler om tsunami der var i Thailand for nogle år siden. Og det også på en virkelig historie. Og man lever sig helt ind i filmen, gjord jeg ihvertfald. :o))

Normalt græder jeg overhoved ikke, når jeg ser en film. Men de 2 fik mig alligevel til, at græde. De er virkelig gode. Jeg fortryder ihvertfald ikke, at jeg brugte nogle timer på at se dem.. :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar