10. aug. 2013

S T Y L I N G - My hair.

Jeg har normalt krøller men jeg glatter mit hår stort set HVERDAG, kun når jeg er på ferie eller det er alt for varmt her i DK at jeg går rundt med mine egne krøller. Men når man tænker på at jeg glatter mit hår hver dag, så burde mit hår være fuldstændig ødelagt. Men det er det heldigvis ikke, de første 2 år brugte jeg beskyttelse i tide og utide, det var meget on and off - Men nu går jeg meget mere op i hvilke produkter jeg bruger og holde mit hår sund. Og for at beskytte det ordenligt bruger jeg noget Før jeg går i gang og når jeg er færdig. 

UNDER badning: Denne shapoo har Keratin i som er med til at fjerne en del af krøllerne, og jeg synes bestemt at det virker. Jeg har fået færre krøller efter jeg er begyndt at bruge dette produkt. Det kan købes alle steder, Føtex, fakta o.l til 60-80 kr. Det er til på tilbud i fakta. til 60 kr. og holder en hel måned ca,. :-) 

UNDER badning: Samme mærke og virkning - bare Conditioner og håret bliver dejligt blødt med denne her. Og kan også købes til samme pris som shampoo´en 

EFTER badning: Med statdig vådt hår, propper jeg denne olie i håret, samme virkning og effekt som Shampoo´en og Condition´en med til at formindst krøllerne. Og igen det VIRKER! :-) Denne kan købes i fakta til omkring 89 kr og på tilbud til omkring 70 kr.   




FØR Glatning: Fordeler jeg det rundt i håret, lader det tørre lidt så det ikke brander håret. Det beskytter virkelig meget, og håret bliver silkeblødt. Og kan købes i føtex o.l til omkring 60-80 kr.

EFTER glatning: Bruger jeg denne Olie til håret, så det får en hvis glans og for at beskytte håret fra glattejernet. Man skal bruge meget LIDT! Ellers bliver håret bare for fedtet og lidt snasket at se på, og det skal kun komme på i længen IKKE hovedbunden. Kan købes hos frisøren i forskellige størrelser denne kostede 199 kr. :-) 

STYLING: For at håret skal holde og mit pandehår bliver siddene bruger jeg denne Hairspray Også fra TreSamme. jeg bruger det mest for at håret stadig skal forholde sig glat hvis det nu skulle blive helt fugtigt udenfor eller ligne. Og så det helt lige meget hvilke mærke man bruger, jeg synes bare den her var rigtig god og til billige penge. 20 kr i Super brugsen, men det er dog gså den lille størrelse.  


EFTER frisøren: Fik kun klippet mine spidser, men synes det er blevet meget kort. Men det var på tide, jeg vil gerne ha langt hår og mystisk nok så vokser det kun når håret er sund eller ihvertfald hurtigere. hihi :] 

Håber virkelig ikke det var alt for meget læsning, men noget der kunne bruges. Og skriv endelig hvis der er nogle spørgsmål eller noget andet. :]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar