7. mar. 2013

Tatovering...

Der er rigtig mange der får lavet tatoveringer, når de bliver 18 og der er også en del der får dem lavet før de bliver 18. Det bestemmer de også helt selv, det slet ikke det, det her skulle handle om.. :o))

- men jeg synes, at hvis man skal ha lavet en tatovering, må det også godt have en lille betydning. For på et tidspunkt så jeg en have en tatovering af en burger,. WHAT THE F...?! Tænker jeg bare. Er det fordi du elsker burger, og bare skulle have en burger på dig eller hvad? Det er sku for underligt,. ;-) eller er det bare mig?

Jeg har intet imod tatoveringer, da jeg selv skal have en når jeg fylder 18, og lige har penge til den.
Og dens betydning for mig er de 3 bogstaver C (Celine),M(Melanie),E (Emilia) mig og mine søskende, og de 2 stjerne er en for hver af mine forældre. Og den rosenkrens der er rundt om, et katolsk, og det er fordi jeg selv er døbt katolik, så det også en del af mit liv. :o))

Og et lille billed af, hvor jeg selv har tegnet dem. Jeg er ikke den bedste tegner, men det nu heller ikke det..:o) hihi

2 kommentarer:

  1. Jeg skal selv have lavet tro-, håb- og kærligheds tegnene i nakken, når jeg fylder atten.
    Jeg elsker tatoveringer.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. fedt, ja jeg synes også tatoveringer er vildt fede. Men dog også hvis der er en betydning :-))
      og mange tak!
      jo det vil jeg gerne :)

      -Celine<3

      Slet