3. mar. 2013

The prefect body - Work hard, to get your dream..

Alle eller de fleste vil have 'den perfekte krop' men den er ikke ens for alle.. Mig og min kæreste har valgt at træne og ikke spise usund i en hel måned, for bare at nå lidt af 'den perfekte krop'. ;-)
- så jeg begynder, at løbe når jeg kommer hem fra praktik,. Godt nok er jeg ikke den der kan spise alle mulige grønsager, men at droppe slik, cola og alle de andre usunde ting man fodre sig selv med, så er man godt på vej. Man eller jeg mener ihvertfald ikke, at man behøver spise alle mulige grønsager for at kunne tabe sig..
Så det er vores lille projekt, især fordi nu sommeren også skal man kunne se bare lidt godt ud i bade tøj ;-) hihi

Også er det lidt ekstra spænende, nu når hvis en af os spiser noget usund så skal personen give en middag.. Hæhæ :o))







Ingen kommentarer:

Send en kommentar