14. aug. 2013

T A N K E R N E ' F L Y V E R


Jeg er jo startet på Gymnasiet, og jeg er  stadig rigtig glad for det! Jeg er kommet ind i en god klasse, de virker ihvertfald alle sammen søde. Selvfølgelig ikke alle jeg har fået snakket med endnu, men pigerne virker super søde! Jeg er tilfreds :]

Det jo et helt nyt kapitel i mit liv, alt er nyt for mig. Nye venner, ny skole, nye fag og man skal selvfølgelig stadig holde fast i de gamle venner men det ikke altid lige let. Det går jo heller ikke, at man går og bremser hinanden i ens drøm. Man skal gå efter sin drøm og lade det blive virkelighed, så længe den er realistisk også må dem der ikke følger med, viser sig bare at være dem der ikke var meningen, at de skulle være en del af det. Det er trist, at tænke på. Men det åbenbart sådan det er. Der er jo en mening med alting, alt sker jo ikke bare for at ske. Og det må man bare acceptere! Jeg har de bedste omkring mig, et lille ar men må bare tænke på sig selv nogle gange. Selvom man ikke gider såre andre, så kan man ikke bare gå i stå i det samme bare for ikke, at komme ud med det. Ens venner eller lign. skal ikke være skyld i at ens drøm ikke kan blive til virkelighed. 

Jeg har ihvertfald lært noget.. Men jeg smiler stadig <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar