2. apr. 2013

New in, sko + hår produkter..

Fik også købt få ting her i påskeferien, og det vil jeg lige dele med jer. Det er ikke det helt vilde, men jeg fortryder ikke mit køb! :b hihi

Shampoo og Balsam fra Tresemmé - Jeg har aldrig været typen der tror så meget, på de der reklamer der kommer ud omkring shampoo osv. For synes aldrig det passer, men vi tog chancen. Og jeg fik det købt,. Og ved du hvad?! For første gang i mine 16 års levetid, har det været sandt, det de siger i reklamerne.. For i reklamen siger de, at det udglatter dine krøller så du får glat og blødt hår.. 
Link til produkterne ---> Tresemmé

Jeg har krøller normalt, MANGE krøller. Nu er halvdelen af mit hår glat. Det kun 5 cm fra hovedbunden og ud der har de krøller jeg er født med, resten er næsten glat ellers så har jeg kun lidt bølger også er mit hår dejlig blødt. Så hvis du er lige som mig, der godt vil have glat hår. så KØB DET! Kan virkelig anbefales, jeg er ihvertfald utrolig glad for det! :-))



Fik også købt 2 par sko! Årh fantastisk, jeg elsker sko! :o)) hihi, men det gør de fleste piger jo nok. ;-) 

Et par New Balance, Har faktisk aldrig været mig, at gå i sådan nogle sko. Men farverne talte til mig, synes det er en helt vild fed, farve kombination. Og da jeg prøvede dem og gik lidt med dem, måtte jeg bare have dem. De passede jo perfekt til min fod! :o)  
Link til skoene --> new balance

Fik også et Scarlett Ankle Boot, de var på tilbud så måtte jeg bare have dem. Jeg elsker virkelig detaljerne på dem, at ved hælen er der noget læder af en art men at det ikke er hele skoen. Link til skoene --> Scarlett Ankle Boot








Ingen kommentarer:

Send en kommentar