2. apr. 2013

Påskeferien... Lockout :o))

Jeg har været rigtig dårligt til, at blogge her på det sidste. Men min bærbar har  virus eller der i hvert fald et eller andet galt med den. Og har lavet en hal masse her i ferien, så tiden har heller ikke været helt god. Men nu bruger jeg en anden bærbar. Så der kommer en masse indlæg igen.! Lover jeg. :o)) 

Som mange andre sikkert også skulle, så skulle jeg rigtig ha været i skole i dag. Men pga. konflikten Lockouten så, måtte jeg blive hjemme idag. Men jeg skal dog have 6 timer om ugen. Men det alligevel et lorte skema jeg har fået -.-' Fredag er den værste, synes jeg selv.. På en måde er det meget dejligt, at have så meget fri og kun skal i skole få timer. Men det går ud over os selv, os der går i 9-10 klasse skal til eksamen, men det bliver lidt svært når vi ikke har fået al den undervisning vi skal have, for at kunne komme til eksamen.. Det ikke så vigtigt, hvis man bare skal i 10 klasse - Men hva så med os der skal på gymnasiet? Får det nogen konsekvens for os?! Håber jeg virkelig ikke.. Det vil gøre mig så trist, at jeg endelig er kommet ind på mit ønske gymnasie også pga. den skide konflikt  skal ødelægge det for mig... Undskyld mit sprog, men det irritere mig faktisk lidt..  

Hvad er din mening om lockouten? Er det fedt, at have så meget fri, eller vil du godt i skole? :-))

Skema under lockouten.
Mandag + Tirsdag FRI
Onsdag + Torsdag 10.45-13.15
Fredag 12.15-14.25 

Men jeg har haft en fantastisk dejlig påskeferie. Jeg har været sammen med dem jeg holder af, hvad kunne jeg ellers ønske mig. :o)) hihi
Påskefrokost, fødselsdage, ren familie hygge, shopping og selvfølgelig også sammen med min skønne kæreste :o)) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar