9. apr. 2013

Shopping og hygge på strøget med søster..

I går var jeg på strøget med min lillesøster. Super hyggeligt, solen skinnede, folk på strøget var glade og vi fik shoppet en smule. Vi fik snakket med nogle nye mennesker og grinet en hel del og selvfølgelig også et smut forbi MacD og snuppe en Hamburger menu hver :o)) 

Men jeg fik dog også brugt alle mine penge, og 2 gavekort. Jeg har 2 gavekort til Deres men jeg køber aldrig tøj der inde, for ja synes det er dyrt og det ikke så meget min stil. Så fik brugt det ene gavekort igår og fik også brugt et til H&M.. Det lækkert! :-) hihi 



Lidt af det jeg fik købt igår på strøget.. :-) Jeg er ihvertfald fuldt ud tilfreds med mine køb ...



 Først var vi inde i den nye butik på strøget, den hedder Terranova. Jeg har bare ønsket mit disse leggings og denne nederdel med de mønstre sååå længe! Og der er bare så sindsygt meget tøj, og i alle mulige skønne farve. Det er virkelig et paradis! :o)) Og det bedste er, at det ikke er overdrevet dyrt, som Deres, sparks og alle de der butikker. De har også en hjemmeside, hvor man kan bestille online. LIGE HER
Der inde fik jeg brugt 179,- kr  
_________________________________________________________


Så var jeg også lige inde i The Body Shop, Det eneste sted jeg køber parfume, creme og alt andet til hud og krop. Især fordi jeg nemt for allergi og kan også få eksem, også synes jeg bare, at The Body Shops produkter er vildt gode! Så der fik jeg købt min ynglings parfume.
Der fik jeg brugt 115,- kr  - Kan bestilles online LIGE HER
___________________________________________________


Og i Pieces efterfølgende- Jeg går rigtig meget i leggings/tights og nu når det er ved at blive sommer, så får jeg brug for nogle nye. ;-)) Også faldt jeg lige over det der tilbud, 3 for 100, så det måtte jeg bare købe. Jeg har en lille svaghed for tilbuds.. hihi
Og de har en del tilbud, så smut forbi deres butik eller deres hjemmeside HER Og tjek det ud. Du kan også melde dig ind i deres klub, og rå rabat men der skal du dog være fyldt 18 eller have forældre underskrift.
100,- kr  fik jeg brugt der.
__________________________________________________


Og selvfølgelig et smut forbi H&M - Har aldrig været typen, der går med solbriller for kan aldrig finde nogen der passer til mig ansigt. Min næseryg er ikke så "høj" eller hva' man kan kalde det, så mine solbriller falder hele tiden ned. SÅ har aldrig ville gå med solbriller. Men så fandt jeg disse, og prøvede dem - Og synes faktisk de sidder ret godt! YES
Jeg havde et gavekort til H&M, så skulle kun give 7,- kr, det da fair nok ;-))
De har forresten også en hel masse tilbud/udsalg, så smut forbi deres butik eller deres hjemmeside HER.
______________________________________________________


Og til sidst Deres - Jeg har også en lille svaghed for tasker! Jeg tog kun ind i Deres, pga det gavekort jeg skulle se, om jeg kunne bruge. Og til mit held, så kostede tasken 199,- og jeg har  et gavekort på 10,- og et på 200,- så det var perfekt. Tasken er fantastisk, jeg elsker den allerede. hihi
De har selvfølgelig også en hjemmeside du kan tjekke HER
________________________________________________________

Det var så mine køb fra turen på strøget med min søster! :-)) 
Var var lige i 7Eleven på vej hjem, og ved du hvad vi fandt der?! HAHA, en mini giffel pose. Jeg synes det er helt vildt sød. SÅ sådan en fik vi købt - 10,- kr for en lille pose med 4 i. :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar