8. apr. 2013

Varmebeskyttende - GHD Creation spray for iron styling.

Jeg er tit blevet spurgt om mit hår ikke bliver ødelagt af, at glatte det hver dag... Og jo det er meget slidt og ødelagt i spidserne. Men det en vane jeg har med, at glatte hår. Men nogle gange får jeg brugt noget varme beskyttende. Og det gør mit hår helt blødt og hjælper lidt på spidserne, men jeg er rigtig dårligt til, at huske det hver gang. Men det er en varme beskyttende fra GHD, jeg har både spray form men har også en i lidt gelé form. Men den lugter virkelig grimt! At jeg ikke kan holde ud, af at lugte til den. Så den bruger jeg kun 10-20 min. før jeg skal i bad, det har jeg nemlig hørt også hjælper mod spaltet spisder. :o))

Hvis den skal købes i Danmark, så er det hos din frisør, du skal kigge hos. 
Ellers kan du bestille den over nettet LIGE HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar